فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم:

روحیه انقلابی، کلید حل همه مشکلات کشور / ترسی از تحریم و تهدید نداریم

نصیرزاده گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور زنده است، مسئولان هراسی از جنگ، تهدید و تحریم نداشته باشند و در مسیر حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب ثابت قدم باشند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست تخصصی فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این نشست گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور زنده و پویاست، مسئولان هراسی از جنگ، تهدید و تحریم نداشته باشند و در مسیر حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ثابت قدم باشند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ادامه داد: بسیج از ابتدای تأسیس تا امروز همواره یار و یاور انقلاب و مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان بوده است که امروز هم وظیفه سنگینی را در مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه جوانان بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه فرماندهان بسیج کارکنان باید منطبق بر برنامه ابلاغی سال 97 بر دو بخش اساسی متمرکز شوند، گفت: نشست های بصیرتی در سطح دانشگاه ها و توسعه فعالیت های حوزه فرهنگی و پاسخگویی به شبهاتی که دشمن در بستر ماهواره و فضای مجازی نشر می دهد، باید فراگیر شود و سازماندهی، آموزش و تجهیز نیروها در گردانهای عاشورا و الزهرا و آمادگی برای مقابله با تهدیدات سخت دشمن و حفاظت و حراست از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صورت گیرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ضمن تشریح تهدیدات جدید دشمن در حوزه برجام و احتمال اعمال مجدد تحریم ها اظهار کرد: فرماندهان روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند که کلید حل تمام مشکلات کشور، روحیه انقلابی در انجام وظایف است.

وی ادامه داد: امروز وظیفه سنگینی بر دوش من و شماست و همانگونه که بسیج مایه امیدواری و دلگرمی ملت های آزادی‌خواه جهان است باید در داخل کشور هم با توانمندسازی همه بخشها زمینه ساز آرامش ملت شهید پرور ایران اسلامی باشد.

نصیرزاده در پایان گفت: ان شاءالله در اجرای وظایف بتوانیم با وحدت رویه در مسیر عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظه العالی) هم شجره طیبه بسیج فعال، پویا و موثر داشته باشیم و هم شاهد دانشگاه های اسلامی و انقلابی باشیم.

انتهای پیام/

برگزاری شست تخصصی فرماندهان بسیج کارکنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار